Poniżej zamieszczamy informacje przesłane przez Centrum Medyczne "Elvita Trzebinia":

(...) wszystkie nasze placówki nadal świadczą usługi medyczne, jednak w ograniczonym zakresie. Zachęcamy pacjentów do korzystania z teleporad zarówno w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) jak i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej (AOS). Świadczymy teleporady w zakresie ginekologii, neurologii, ortopedii oraz laryngologii.
Do pacjenta oddzwania lekarz i to on podejmuje decyzję czy pacjent powinien zgłosić się na poradę w placówce czy wystarczy kontakt telefoniczny.
Pacjent ma możliwość otrzymania recepty - kontynuacja leków stałych - przesyłając zapotrzebowanie na adres mailowy, telefonicznie lub złożyć go osobiście w wersji papierowej - skrzynki umieszczone są we wszystkich placówkach przy wejściu do przychodni.
Pacjenci otrzymają za pośrednictwem SMS 4-cyfrowy kod na podstawie którego mogą zrealizować receptę w aptece podając jednocześnie swój numer PESEL. Do pacjentów, którzy nie posiadają telefonu komórkowego, pracownik będzie oddzwaniał i podawał kod.

Jednocześnie prosimy, aby pacjenci uzbroili się w cierpliwość zwłaszcza w przypadku połączeń telefonicznych, wszyscy pracownicy wykazują maksymalne zaangażowanie - nie zostawimy nikogo bez pomocy!

Do pobrania ulotka informacyjna z numerami telefonów i adresami mailowymi placówek należących do Elvity.