Koronawirus slider 2 na www

Trzebińskie Centrum Kultury jest aktywnym partnerem akcji #zSercemDoLudzi zainicjowanej przez burmistrza Jarosława Okoczuka.
Jej celem jest pomoc mieszkańcom naszej gminy w sytuacji ogłoszenia na terenie kraju stanu zagrożenia epidemicznego w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Mogą z niej skorzystać mieszkańcy znajdujący się w trudnej sytuacji życiowej, spowodowanej niemożnością samodzielnego wykonania podstawowych czynności życia codziennego (zakupy, wyprowadzenie psa) lecz nie objętych kwarantanną.
Mieszkańcy, którzy potrzebują pomocy dzwonią pod nr 32 6121 497 w godz. 8:00 - 20:00 (poniedz.-piatek), gdzie pracownicy TCK zbierają ich zgłoszenia. Następnie wolontariusz udaje się pod wskazany adres i nieodpłatnie realizuje ich prośbę. Za zakupy czy leki płacą mieszkańcy, którzy o pomoc się zwrócili.

Koordynatorem akcji jest ks. Marcin Dębkowski z Wolontariatu Misyjnego Salvator pod nr tel. 530 318 475 lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.przyjmuje zgłoszenia od osób (pełnoletnich), które chciałyby włączyć się w pomoc.
Wolontariusze otrzymują imienne identyfikatory. Ich wzór, niezbędne dokumenty oraz więcej informacji o akcji pod linkiem https://trzebinia.pl/aktualnosci/ciekawe-inicjatywy-konkursy-i-akcje/7832-zsercemdoludzi-akcja-pomocy-mieszkancom

czytaj więcej ...

 KOMUNIKAT CENTRUM MEDYCZNEGO "ELVITA'   (Ośrodki Zdrowia w Trzebini na ul. Harcerskiej i na Osiedlu Widokowym, w Gaju, Myślachowicach, Bolęcinie)

(...) wszystkie placówki nadal świadczą usługi medyczne, jednak w ograniczonym zakresie. Zachęcamy pacjentów do korzystania z teleporad zarówno w zakresie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ) jak i Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej (AOS). Świadczymy teleporady w zakresie ginekologii, neurologii, ortopedii oraz laryngologii.
Do pacjenta oddzwania lekarz i to on podejmuje decyzję czy pacjent powinien zgłosić się na poradę w placówce czy wystarczy kontakt telefoniczny.
Pacjent ma możliwość otrzymania recepty - kontynuacja leków stałych - przesyłając zapotrzebowanie na adres mailowy, telefonicznie lub złożyć go osobiście w wersji papierowej - skrzynki umieszczone są we wszystkich placówkach przy wejściu do przychodni.
Pacjenci otrzymają za pośrednictwem SMS 4-cyfrowy kod na podstawie którego mogą zrealizować receptę w aptece podając jednocześnie swój numer PESEL. Do pacjentów, którzy nie posiadają telefonu komórkowego, pracownik będzie oddzwaniał i podawał kod.

Jednocześnie prosimy, aby pacjenci uzbroili się w cierpliwość zwłaszcza w przypadku połączeń telefonicznych, wszyscy pracownicy wykazują maksymalne zaangażowanie - nie zostawimy nikogo bez pomocy!

Do pobrania ulotka informacyjna z numerami telefonów i adresami mailowymi placówek należących do Elvity i Przychodni HABA MED